Filtera på:




StyrelseAkademiens medlemskap

Ett medlemskap i StyrelseAkademien kan skapa nya möjligheter för både dig och din verksamhet.

 

Som medlem erbjuds du kunskapshöjande utbildningar, aktiviteter och får tillgång till vårt breda nätverk. Vi delar med oss av vår kunskap, bland annat via Kunskapsbanken, och i medlemstidningen Professionellt Styrelsearbete. Dessutom får du medlemspriser på utbildningar och tjänster.

 

Som medlem får du:

 

 

 

Medlemspriser: Du får medlemspriser på utbildningar, kurser, seminarier, utvald styrelselitteratur och olika tjänster som underlättar styrelsearbetet.

REGISTRERA

TOTALT   1 365 SEK
  Moms 25% 235 SEK
  Att betala (medlem) 1 600 SEK
villkoren

KONTAKTA OSS

HITTA LOKAL KONTAKT?

VÄLJ ETT ÄMNE

Förening

Välkommen den 20 mars 2020 på StyrelseFrukost i Jönköping i samarbete med Daybright AB

Vad händer när hungriga digitala entreprenörer går in i din bransch? Frukostseminarium om hur ni i ledningen måste jobba smartare digitalt.

Få områden ändrar sig snabbare aän digital marknadsföring. Oavsett om du är VD, marknadschef eller en del av en ledningsgrupp, ligger det ett ansvar på dig att ställa rätt frågor för att avgöra om ni är på väg åt rätt håll – i rätt hastighet. Kanske ersätts er största konkurrents erfarna marknadschef med en hungrig digital stjärna som utvecklar affärsmodellen och jobbar datadrivet med sin marknadsföring. Eller så gör en startup entré och vänder upp och ner på hela branschen. Det här har hänt tidigare. Och det kommer hända igen.

Är ni rustade för att kunna stå emot en välfinansierad digital startup, så blir ni på köpet bäst i klassen i er egen bransch redan nu.

75% av alla seniora ledare i Norden anser att digitaliseringen i grunden förändrar deras organisation. Ändå verkar de flesta bolag sakna en tydlig plan för hur de ska överleva den digitala revolutionen.

Här är några exempel på frågeställningar som vi tar upp: 

  • Samlar ni löpande in information om era kunder och er målgrupp? Hur styr denna data er marknadsföring och produktutveckling?
  • På vilket sätt har ni kommit fram till er marknadsföringsbudget? Hur motiveras fördelningen av denna? Har ni korrekt data från tidigare år som bekräftar besluten?
  • Hur kan ni i ledningen säkerställa att den investering som görs i digital marknadsföring är lönsam? Vilka mätpunkter är relevanta för er affärsmodell?

 

Vad får du med dig från föreläsningen?
Efter föreläsningen kommer det finnas möjlighet till att ladda ner mallar och checklistor, för att ni ska kunna ta arbetet vidare i ledningsgruppen.

Föreläsare
Emil Tigerlantz, founder, Daybright med över 15 års erfarenhet av digital strategi och marknadsföring. 

För vem?
Styrelsemedlem, VD, Marknadschef, eller med i ledningsgrupp

När?
Fredag 20 mars kl 07.30 – 09.30.

Var?
GRO36 (samma hus som Severins möbler)
Huskvarnavägen 82, Jönköping

Kostnad?
Ingen kostnad oavsett kund hos Daybright eller StyrelseAkademien. Tag gärna med dig en gäst eller två. 
Fri parkering och goda smörgåsar, smoothies, kaffe & té.

Plats
GRO36, Huskvarnavägen 82 i Jönköping (nära Elmia)

Anmälan
Du anmäler dig enklast på daybright.se/frukost, eller nedan
till StyrelseAkademien här senast 19 mars 2020 kl. 12
Anmälan är bindande men inte personberoende.

Elisabeth Wagner
Verksamhetsledare
0733 244 965
jonkoping@styrelseakademien.se

Nationella partners: