Filtera på:




StyrelseAkademiens medlemskap

Ett medlemskap i StyrelseAkademien kan skapa nya möjligheter för både dig och din verksamhet.

 

Som medlem erbjuds du kunskapshöjande utbildningar, aktiviteter och får tillgång till vårt breda nätverk. Vi delar med oss av vår kunskap, bland annat via Kunskapsbanken, och i medlemstidningen Professionellt Styrelsearbete. Dessutom får du medlemspriser på utbildningar och tjänster.

 

Som medlem får du:

 

 

 

Medlemspriser: Du får medlemspriser på utbildningar, kurser, seminarier, utvald styrelselitteratur och olika tjänster som underlättar styrelsearbetet.

REGISTRERA

TOTALT   1 365 SEK
  Moms 25% 235 SEK
  Att betala (medlem) 1 600 SEK
villkoren

KONTAKTA OSS

HITTA LOKAL KONTAKT?

VÄLJ ETT ÄMNE

Vi söker verksamhetsledare till StyrelseAkademien Jönköping med tillträde 1 april 2021

Förening

 

 

 

StyrelseAkademien Jönköpings län söker verksamhetsledare

 

StyrelseAkademien Jönköping är en aktiv förening med mer än 300 medlemmar som regelbundet träffas för att nätverka, dela erfarenheter och vässa styrelsekompetensen. Man kan gå någon av våra populära utbildningar, certifiera sig i styrelsearbete och få hjälp med rekrytering av styrelseledamöter. På det nationella planet består StyrelseAkademien av 16 föreningar med ca 7 000 medlemmar. Vi utbildar årligen runt 2 000 personer i styrelse- och ägarfrågor, vilket gör oss till den ledande utbildaren inom styrelsekompetens i Sverige.

StyrelseAkademien Jönköpings målsättning är att inom några år öka från nuvarande 300 medlemmar till 500 st varav hälften ska vara kvinnor.

Vi söker nu en verksamhetsledare som med sitt arbete skall bidra till att vi når det målet!

Uppdragets omfattning:

  • Kommunikation och marknadsföring i våra sociala medier (Linkedin och Facebook), uppdatera hemsidan (EpiServer) med t ex kommande utbildningar och möten, skicka e-brev (Apsis) etc.
  • Projektleda verksamheten, boka föredragshållare, leda möten (ca 30 st per år över hela länet, men även digitala).
  • Marknadsföra våra utbildningar, boka lärare och utbildningslokaler etc.

Du bedriver ditt arbete mycket självständigt, men med stöd av vår styrelse. Dessutom har du en stor erfarenhets- och kunskapsbank hos de andra verksamhetsledarna i Sverige samt StyrelseAkademien Sverige där det finns kompetens inom IT, marknadsföring etc.

Kompetens:

  • Kommunikation och marknadsföring i både bild och text samt sponsring av inlägg i sociala medier.
  • Vana av att hantera informationsuppdatering på hemsidor samt utskick av e-brev.
  • Utåtriktad, nätverkande och säljande personlighet.

Du fakturerar ditt arvode motsvarande en halvtidstjänst från eget bolag. Tjänsten är aktuell för tillträdande fr o m med 1 april.

Frågor?

Hör gärna av dig till vår ordförande Anders Nyström, 076-119 30 25, anders.nystrom@daybright.se

Mer info om StyrelseAkademien Jönköping hittar du här

Vi vill ha din ansökan senast 26 februari till anders.nystrom@daybright.se

 

 

 

 

 

 

 

Nationella partners: