INSIKT OM VARUMÄRKESARBETET

- WORKSHOP

Hur bygger man ett varumärke som är ärligt och transparent och som attraherar omvärlden? Och vilken roll har styrelsen i arbetet?

Varumärket är en av företagets mest värdefulla tillgångar. Det som förr var en angelägenhet bara för marknadsavdelningen har blivit en viktig lednings- och styrelsefråga. Ett starkt varumärke behövs för att skapa tillväxt, lönsamhet och för att attrahera medarbetare, kunder och investerare.

Insikt om varumärket handlar om varumärket och företagskulturen från styrelsens initiativ via en strategisk plan till genomförandekraft. Du får ta del av kunskap och erfarenhet kring hur ett starkt varumärke skapar tillväxt och utveckling.

Samtalsledare och expert är Gitta Hertzman Perez, grundare, vd och ägare av Wonderbrand AB. Gittas professionella liv präglas av rådgivning, konsulttjänster och styrelsearbete åt framgångsrika företagsledare och entreprenörer. Gittas arbete är att få de bolag hon engagerar sig i att ta kontroll över sitt varumärkesarbete och att ledningen sedan driver strategiprocessen på egen hand. 

Fler tankar om styrelsens uppdrag och arbete gällande varumärkesarbetet finns på  WonderBrand Acadamy >>
Vill du prova WonderBrand Academys verktyg? Klicka här >>
Specialerbjudandet till Styrelseakademiens medlemmar: 995kr/mån.

Varmt välkommen!
WonderBrand & Styrelseakademien Västsverige!

Vid frågor kontakta oss här >>

Kommande tillfällen